Friday, January 7, 2011

Apekah yg membuatku menderita?? :(

adusss..hari nie..eh bukan..semalam lagi dah raser tekak tue macam lain macam..(cemano eh tue??)..raser macam kembang setaman je la dlm tekak tue..bukan kembang nak muntah tue..aiyooo!!!tapi macam bengkak je..padahal takde pape tibe2 tup tup dah raser nak telan air liuur sakittt!!!

adeeess~* datang balik ke sakit nie?? :( my sis mmg teruk kene sakit nie sampai die nyaris2 nak kene operate haritue..me penah kene sekali dulu but lepas makan calciyum banyak2 terus ok..tapi tibe2 kene pulak..adesss~* susah kene nie..sbb tak boleh makan!!!!its not me la kalau tak makan..seksa wooooo xmakan.. :(

nak tao kene ape??wa kene tonsils la!!!adesss~* sakit weyh!!!telan air liur pun macam telan bende besar tak kunyah..haish..menderita!!! :( u olls doa la i olls ok eks eks eks??sebab esk nak jmpe Mr. Ir. Z..nak pergi carik laptop adik..huwaaaaa~* kalau takleh makan camne?? tsk tsk tsk.. T_T

nak tao tonsils nie ape??bagi yang tak tao..tonsils nie macam bengkak dalam salur tekak tue yg membuatkan tekak kite sempit dan membuatkan kite susah nak bernafas, makan dan telan air liur..huhu..nak cakap banyak tak perlu kot..u olls tengok gambar yg i olls google kan nie..lagi faham.. :) tapi bukan mulut saye ye..huhuhu



haaa..tao dah macam mane tonsil tue???rasernye macam tue la kot mulut i olls..doakan saye ye sihat..xlarat dah sbb nak cakap tak boleh..nak makan lagi tak boleh..huuuuu~~* :(

xXhugsnkissesXx

7 comments:

apek poyo said...

pehhh!!den dah kono bondo nih tahun lps..padahal bln lps..ekkekek

nelly said...

betul..
sakit tekak tu seksa .
smpai nak ckp pun susah

jUliANa^sAlLeh said...

apek poyo: sakit kan???tension kan??

nelly: tue la..nak makan pon takleh..

☆aDihAys☆ said...

kalo ulser slalu la kene..
tonsil xpenah lg rasenyer..
get well soon jujue..

jUliANa^sAlLeh said...

thanks dear.. :(

BuLat i2 CirCLE said...

sakit kn ble kne 2..lg2 mse demam..nk tln ubt pown sket..huk2

jUliANa^sAlLeh said...

bulat i2 circle: tue la..telan air liur pon sakit..huhu..tp alhamdulillah ok dah.. :)