Friday, December 17, 2010

Kisah suami Kedekut!!!

Suami yang Kedekut..


Suatu malam seorang isteri meminta wang belanjatambahan dari suaminya seorang yang kedekut.

Lalu suaminya mengeluarkan wang RM 5000 dari poketnya lalu berjalan ke arah cermin.

"Awak tengok wang yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin...

"Awak ambil yang itu.. dan yang diluar cermin ini.. adalah wang saya!"

Malam berikutnya si suami terkejut ketika baru balik dari pejabat dan melihat ada satey kambing serta rendang di meja makan.


Lalu ia bertanya kepada isterinya,

"Mana awak dapat wang untuk beli semua ni?"

Isterinya tidak menjawab... dan terus menarik tangan suaminya masuk kebilik.

Di dalam bilik.. suaminya mengulangi pertanyaannya..lalu si isteri pun menanggalkan semua pakaiannya dan berjalan ke depan cermin..

"Awak lihat tubuh yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin...

"Itu adalah kepunyaanmu... dan yang diluar cermin ini pula adalah kepunyaan penjual satey ini !"

haaaa..tue la cik abag..nape kedekut sgt??kan dah kene ngan wife sendiri..cube bagik uit tue..mane tao bini abg tue nak g beli sate kambing tue..da ngidam ke..hohoho.. :P but to wife plaks..GILER GANAS ANG KAK LIMAH!!!huhuhu..

moral of the story : jgn tiru ape wife tue wat eks???dose r!!!!huhuhuks..but take it as a joke.. *wink* CHEERS!!! :)

xXhugsnkissesXx

5 comments:

chuu said...

kahkah., jual diri utk satey kambeng :D

iEyLa said...

gile ganas wife die ni..hahaha
bahaye2...

jUliANa^sAlLeh said...

chuu n ieyla: hahaha..tue la pasal..sile jangan connntohi..hehehe :P

nexx said...

hehe.. mesti ternganga si suami tu.. ha.. padan muke.. kedekuts sangat.. jangan dOk kedekut kat isteri hehe

jUliANa^sAlLeh said...

bukan stakat nganga jeks tue..nyesal xsudah!!!!hahahaha