Tuesday, June 8, 2010

Pembantu perubatan gemarkan pakaian dalam wanita ditahan

hehe..lawaks gks tadi tgk berita..banyak gilers kowt tadi tgk ats meje tue bersusun..haha.. :P watpe la pki pkian dalam wanita??tapi die xpondan atau gay??cane tue??xleyh tahan skali ble mase kene tahan tue pon pki baju dalam n sua dlm wanita..seb bek tadek gambar die mase kene tahan..hehe..ang sehat x??leyh caye ke sbb die ske pki sme tue??sbb cam tak logic jek..heheh :P sbb die positif dadah kan..tapi x jgk..cx i olls cm pictured lao org isap dadah nie die cam ganas2..cx i olls takot ngan penagih nie..huhu..shud be la kan..ntah pe die wat t..skali pastue jangkit..hish..simpang malaikat 44..hopefully..huhu

nie petikan yang i olls amik kat harian metro online..

KUALA TERENGGANU: Pada mulanya, polis menyerbu rumah seorang pembantu kesihatan awam untuk mencari dadah, namun serbuan awal pagi ini di Marang membawa satu penemuan yang mengejutkan apabila beratus-ratus helai seluar dalam wanita dan beberapa helai coli, yang dipercayai dicuri, ditemui dalam almari lelaki bujang itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik negeri, Superintendan Roslan Abd Wahid berkata, serbuan dijalankan pada 2.45 pagi di rumah milik bapa lelaki itu di Kampung Rawai, Alor Limbat bagi mengesan beliau untuk satu kes dadah. "Tujuan serbuan itu dijalankan adalah untuk mengesan suspek bagi tujuan pertuduhan di mahkamah, namun hasil pemeriksaan yang dijalankan di rumah itu, polis menemui kira-kira 400 helai seluar dalam wanita dan beberapa helai coli dalam almarinya.


"Lelaki berkenaan tinggal seorang dan masih bujang. Selepas soal siasat dijalankan, suspek mengaku mencuri sebahagian besar daripada seluar dalam wanita itu ketika bertugas di Dungun dan Marang," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.


Beliau berkata, lelaki itu turut memaklumkan bahawa pakaian dalam itu dicuri di sekitar kawasan perumahan di dua daerah berkenaan sejak setahun lalu.


Roslan berkata, paling mengejutkan, lelaki berusia 39 itu mengaku suka mencuri dan menyimpan pakaian dalam wanita kerana gemar memakainya sejak di bangku sekolah menengah lagi, malah ketika ditahan, dia sedang memakai seluar dalam wanita.


"Tetapi fizikalnya tidak mencerminkan dia seorang pondan ataupun gay," katanya.


Beliau berkata, ujian air kencing mendapati lelaki itu turut positif dadah metaphetamine dan dia ditahan mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.


Jika sabit kesalahan, lelaki itu boleh dikenakan hukuman maksimum penjara tiga bulan atau denda RM5,000 atau kedua-duanya sekali.


"Polis juga sedang menyiasat sekiranya ada laporan dibuat oleh mana-mana wanita berhubung kehilangan pakaian dalam mereka bagi membolehkan polis membuat pertuduhan atas kesalahan mencuri," katanya.


Sementara itu, serbuan berasingan di sebuah rumah tidak bernombor di Kampung Alur Limbat, kira-kira jam 5.30 pagi itu turut membawa kepada penahanan empat individu termasuk seorang wanita, ekoran penemuan 60 biji pil kuda bernilai RM2,400.


Roslan berkata, mereka berumur antara 19 hingga 22 tahun dan ujian air kencing mendapati dua daripada lelaki yang ditahan itu positif dadah.

Kesemua mereka ditahan mengikut Seksyen 12(2) Akta dadah Berbahaya 1952 yang membawa hukuman maksimum penjara tiga tahun, jika sabit kesalahan.-Bernama

so, sape2 kat area umah mamat nie sile check ade x ilang panties n bra yeks..huhu..feymes tue masuk tv tadi!!mst tbe2 cam 'eh..cam aku nye jek tue' hehehe.. :P

okeh..xleyh lame2..ngah siap2 nak g jogging nie..caye x??lalalala~* chiaoo..

xXhugsnkissesXx

0 comments: