Monday, November 5, 2012

Saya Menang Moto~~~*

hahaha..entry ini suppose ditukar kepada saya menang TV LCD... :P huhuhuhu..sungguh xsangka..sape tahu pergi padang MPS xbawak ape ape sememeh pakai sweater kuning menyala Cik Salleh my adik terus jadik lucky and dapat cabutan bertuah tv LCD Panasonic Viera dengan hanya tulis name atas sehelai kertas sahaja *tipu....banyak kertas!!!hahahaha*

tv yg dimenangi adik i olls..atas bawah berLCD ha..huhuhu :P

semalam mase i olls tengah nak pergi class tibe tibe my adik call *i olls xbalik seremban sabtu tue sebab kija* huuuuuu...

adik: weyhhh..nak dengar cite best x????

i olls: ape weyh???

adik: jangan terperanjat pulak...

i olls: apo bondo eh???cakap jela...

adik: semalam kitorg pergi padang MPS sebab ade sambutan ........... (sorry i olls lupe..hahahah :P) aku mase tu nak pergi Juscco sebab nak beli adiah kawen kawan aku..tp pakngah beriye sangat soh pegi padang MPS bawak mak ngah and batalion sume..aku p jela jusco jap diorg sume dalam keta and aku turun beli adiah jap terus pecut p MPS balik...sampai sane pak ngah bagi kertas untuk cabutan bertuah..ade la beberapa belas die bagi aku...aku tulis la name aku..saje jela sebab banyak jugak la hadiah die..ade hamper, peti ais kecik, motor, tv sume..mule mule cabut untuk hamper name aku naik malas aku nak pergi sebab Kimie ngamok n pkai sweater aku..aku kene pakai sweater kuning menyala ayah pulak *amik ko!!!ayah pon kunin... :P* so aku soh Nabila p amikkan..pastu angah iesha plak dapat hamper..pastu name angah iesha lagik tapi Nabil Raja Lawak cakap name die dah sudah so xleh dapat lagik...pastu cabut hadiah besar2 pulak...name angah iesha naik untuk water dispenser..berlari ayah and nabila tolong sebab die kenit sangat...sampaila 2 hadiah last yang terakhir dan terbesar..Tv LCD and motor..cabut untuk tv dulu..Nabil cakap okeh...nie perempuan eh..laki laki takyah perasan..pastu die lahir tahun 90an..mase nie ibu cakap darah die and mak ngah dah berderau sebab aku n nabila kan 90an..pastue Nabil cakap lagik, no phone die 017 carikla sendirik..andddddd.......Noor Junayantie!!! (Nabil salah bace...h die ingat n so jadikla junayantie instead of juhayantie)...ibu melompat2 dah...aku cam blur weyh!!!!parkinson aku jap kat situ..lari2 naik atas dengan baju kuning menyala tue..pastue Nabil cakap..mane larat nak angkat sorg...ayah datang pon die cakap "nie abg ke sape dik???" bile cakap ayah die cakap la kecik jugak ayah nye dari TV...huhuhu..mengigil aku amik gambar ngan Datuk SUK N9, MNasir sume...hahahaha...memang xsangke gile!!!!!

hahaha..i olls mase dengar cite panjang lebar die sengih sajor la..memang la tak sangke kot..pegi takde harap pape pon..skali bertuah sangat sampai dapat TV lcd screen pulak..hehehe :p haish...untunglaaaaaaaaa~~* :P tak pasal pasal dapat tv free kat umah..hehehe..same pulak brand dengan tv yang sedia ada and same pulak besar...hahahaha :P

alhamdulillah~~~* :)

kesimpulan nye jangan disangka kan..rajin rajinla join lucky draw pasnie..hehehe :P

xXhugsnkissesXx

0 comments: