Monday, April 4, 2011

~Monday Bluesss~

agak2 takbleh blah ke kalau buat nie???

letak menda alah nie kat meja sendiri instead meja coffee ntok org????huhuhu

thats my MONDAY BLUES!!!! :p

-
-
-
-

-
-
-
-

--
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
--
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


*keropok yg sedap dikunyah*


*posisi harinie..dkt dgn mouse i olls..dibawa lari dr meja tetamu..hahaha :P*

also, a big thanks to Kak Put for my 'lovely friend' here.. :) ngehehehehe

-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-

-
-
-
-
-
-


*the bantal busukkk.. :) -yawn!!-*

super duper sleepy!!!! :P

xXhugsnkissesXx

6 comments:

Norazo said...

jujue nampak tengah berblogging haha

Puteri Nuur At-Terawis said...

sila benefit kan your tiny blue friend tu to the max!

Pajill Nostra said...

wuuu.. lepas makan teros tido.. hu~~

jUliANa^sAlLeh said...

cik jia: hahaha..kantoi kan???kekeke..better than me sleeping..kikiki :P

kak put: extra max dah tue..kikiki :P

pajil: huuuu~* thats wut koala are!! :)

fendy said...

kerja.kerja.kerja. :DD

mas airlines pillow said...

Assalamualaikum,

Saya segan nak menulis, tapi atas dasar "desperate", saya terpaksa cuba.

Nice blog u have here. Kebetulan terjumpa blog awak masa mencari something kat internet. Bende yg saya cari tu ada dalam gambar yg awak post dlm ni. Saya sedang mencari sebijik bantal MAS sebenarye. Bantal kaler biru dlm gambar nih.

Saya mencari bantal MAS tu utk adik perempuan saya yg masih berumur 5 tahun. Tu je adik yg saya ada. Saya dah terhilangkan bantal MAS yg die pakai sejak umur 3 tahun. Tak sengaja. Saya dah buat macam2 termasuklah belikan die beberapa bantal cute (agaknye lah) tapi yg buat saya sedih bile saya perasan die tak pakai bantal2 yg saya belikan tu masa tidur macam biasa yg die guna bantal MAS tu. Lebih menyedihkan lagi, bile dah dekat SEMINGGU die merajuk tak bercakap dgn saya.Saya dah buat macam2 utk cari bantal MAS tu tapi macam tak berjaya. Saya nih pun jarang dpt peluang naik plane.

Saya harap awak sudi jual bantal MAS yg ada dlm gambar tu pada saya, utk saya berbaik dgn adik tu. Saya berharap sgt. Saya ada create satu email semata2 utk tujuan communicate dgn awak:

mas_airlines_pillow@yahoo.co.uk